Dag två

Jahapp, då är jag inne på dag två.. Dvs jag har inte ätit kolhydrater på två dagar. Känns riktigt bra, förutom att jag är grymt trött hela tiden, men det blir nog bättre bara mitt sockersug gått över. Men jag måste erkäna att det går över förväntan. Det är tur att jag har jobbat hela dagen så att jag inte har haft tid att tänka på mat..:)


Det blev en lite längre dag än väntat. Jag skulle ju ha jobbat 8-10 egentligen, men innan dagen var över så blev det 10 timmar. Fint det!

Nej, nu lär jag gå och sova. Är så himla trött jämt. Förstår inte. Men det är ju underbart att krypa ner i sängen och somna.. Tidig morgon imorgon, ska hinna ut och gå en timme innan jobbet.. Lär väl gå upp vid 6 imorgon igen då..:)

Myskväll med Anna imorgon, det är ju både Bonde söker fru och Top Model... Nog för att vi mest snackar sönder programmen men...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej gumman! Jag är också så himla trött, och ARGH! Jag vet inte varför...Jag känner mig bara ARRRGH! Oh vad I LIKE Malins tapeter!!De är underbara!! Kram, du e i stan va?

2007-11-14 @ 07:36:12
URL: http://karinsreallife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0