Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Riktigt trevlig har dagen varit idag.

Imorse, eller snarare i förmiddags innan jag fått lunch, så varjag ju lite bitter och visste inte riktigt hur denna dagen skulle bli. Men jag har haft en riktigt trevlig dag med Anna. Vi satt på restaurangen vi åt lunch på i säkert två timmar och bara tjattrade. Jätteskoj. Det kändes inte direkt som att vi inte setts på över fem år... Allt var som förr, förutom att vi hade en massa mer att prata om.
Efter den långa lunchen så gick vi och köpte Gustav Adolf bakelser och gick hem till hennes halvfärdiga lägenhet för att fika. Gissa om hennes lägenhet var fin!? Detta trots att hon inte ens har ett kök än.. Jag blev grymt avundsjuk kan jag lova.

Efter fika och grymt mycket skratt hos Anna, så gick jag hem till farfar för att möta upp pappa och för att få lite middagsmat. På vägen hem från farfar kilade vi in på Java en sväng och fick oss något att dricka.

Nu är det strax sovdags, tidig morgon imorgon.
Promenad med Annika kl. 7:30. Bäst att vara pigg och alert då.(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0