Detta suger...

Jag kan verkligen inte få fingrarna ur och sätta fart. Badrummet är klart och jag har packat upp all packning från England. Så nu är det egentligen bara lite småsaker kvar att göra innan dammsugning och torkning av golv, men jag orkar verkligen inte..

Jo, nu MÅSTE jag försöka. Tänkte ju att jag skulle ha hunnit med att duscha också innan min tvättid börjar, 12:30. Sätt fart nu Isabel! Det är ju så himla skönt när det väl är klart. Så mycke tmysigre ikväll när Seb kommer också om det är städat. Då kan i bara sega framför tv:n och slipper bli stressade av att det ser ut som f*n.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Städdag här också, men det är sååå svårt att sätta igång. Man hittar alltid på saker som är viktigare (oviktigare). I helgen blir det fest!! Roligt att partaja med dig, var längesen!!

2007-11-27 @ 11:47:34
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0