En ledig fredag.

Godmorgon!

Idag är det pysseldag. Har nyss varit nere i tvättstugan och kört igång två maskiner med tvätt. Drygt att få lov att tvätta, men skönt när det är klart. Ska även hinna med att städa lite idag och bädda rent..:)

Det har varit jobb för min del i veckan, därav dåligt uppdaterat här. Jag har helt enkelt inte orkat när jag kommit hem. Har bara degat framför tv:n och sedan lagt mig tidigt. Det har varit behövligt.

När jag är klar med all tvätt och städning så ska jag pallra mig ner på stan och reklamera en klänning, lämna tillbaka ett par shorts och kika lite på julklappar och födelsedagspresenter, främst till lilla Noel..:)

Frukosttajm!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0