Hemma är alltid hemma

Så himla skönt att vara hemma..

Igår jobbade jag och efter jobbet så åkte jag med Seb upp till Nina i Älvdalen för en pysselkväll. Jag åkte ju på att vara chaufför, men det gjorde inte så mycket eftersom jag skulle jobba idag. Det var himla trevligt igår, förutom Seb och Nina var även Kjelle och Micke med. Det var nog längesen jag skrattade så mycket som igår. Tack för det!

Idag har det varit jobb för hela slanten. Jobbade 10-15:15. Efter det åkte jag hem till Seb för att hjälpa honom med lite saker och träffa hans söta kusiner. Vet inte hur det blir till kvällen, är kluven. Men men.. Får fundera ett tag så blir det nog bättre.

Äntligen, det snöar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0