Hur blir november?

Hittade nyss detta på aftonbladet, där det står hur mitt sex- och kärleksliv kommer se ut i november. Sen om det är sant eller inte spelar väl inte någon roll egentligen. Tycker bara att det är skoj att läsa..

Detta är alltså för mitt stjärntecken - fiskarna

Första veckan blir spännande, dina egna val avgör men här finns en möjlighet att satsa på brinnande passion. Det finns förstås en viss risk att den som väcker dessa känslor är upptagen eller på annat sätt olämplig, men glöden finns där änd. Resten av november känns kärlekslivet mest ljummet, och det beror på att du har dina intressen på annat håll. Det handlar om en resa, en riktigt stor fest eller något annat som piggar upp och ger dig fina minnen. Kärleken hamnar i pausläge.

Bästa chansen: Kräfta, Skytt, Vattuman.

Bästa stället: På fest.

Bästa datumen: 18-19/11.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Neeeeee! jag ser inte vad det står! Texten är ju skitsnygg... men jag kan inte längre läsa vad som händer i Isabels liv! Gaaaaah!

2007-11-07 @ 11:09:45
URL: http://emmy.webblogg.se
Postat av: Anna

Tack för komplimanger på bloggen ;)

2007-11-07 @ 11:43:01
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0