Idag bär det av...

Om några timmar sitter jag på tåget tillbaka till Uppsala.
Men innan det ska jag springa ner till Åhléns och köpa mig en ny väska. Hade en lite för liten väska med mig hem, så om jag ska få med mig allt tillbaka till stan igen så behöver jag nog en väska i modell större..:) Jag har länge kikat på denna väska, och när jag väl bestämde mig för att slå till så var den såklart slut i svart i Uppsala, så typiskt! Men som tur är så tar sker och ting inte slut lika fort i Mora, så här fanns det flera stycken kvar. Så det är väl meningen att jag ska slå till på den.

Om jag skulle ta och sätta lite fart då, så att jag hinner med allt jag ska göra innan tåget går då?!
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0