Kalas

Idag har det varit en riktig myssöndag med långsovmorgon. Sen hade vi sån himla tur att när vi vaknade så serverades det lunch - Smarrig grönpepparsås gryta. Riktigt gott kan jag lova!

Igår var det 2 x 30års kalas. Min kusion Micke och hans sambo Maria var det som var jubilarerna. Hela släkten plus en massa vänner fick gott pallra sig ut i mörkaste urskogen till en liten bystuga (Bygdegård) där det vankades kalas. Jag hade tagit på mig att vara chaufför och det var nog lika bra det, annars vet man aldrig hur det hade slutat.

Jag och Jenny hann med att planera en massa för en våran resa också, eller vi skulle ha gjort det. Men som vanligt så har vi så mycket annat att prata om - jämt! Men det blir nog bra det där..

Nej, nu ska jag springa iväg till ICA och köpa ingredienser till Änglamat. Grymt god efterrätt...

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kommer inte bara att bli bra... det kommer att bli SUPER! :) Längtar så mycket så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Vi kommer få de bästa veckorna i våra liv. Tro mig, för med dig har man aldrig tråkigt :) Pussokram Jenny

2007-11-04 @ 18:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0