Måndag

Ojojoj vad jag har varit ålig på att skriva något här, Jag måste dock skylla ifrån mig, då jag inte har haft tid för att jag i förra veckan var totalt fullbokad. Först så åkte jag ju hem i tisdags, skyndade mig ner i onsdags för att hinna byta om och sedan fortsätta till Stockholm för att gå på visningen av min kusins nya kollektion. Torsdagen var mest seg, lite film och så innan jag skulle iväg på kurs med Anna, efter kursen gick vi ut och käkade god middag.. Sen i fredags for jag till London! Jag och Seb hälsade på Karen och Phill, vi hann med en massa skoj..:)

Kommer lite kort från det imorgon, väntar bara på att få dem från Seb..:)

Nej, nu ska jag nog ta och sätta lite fart med pluggandet och sen boir det nog en promenad i kylan. Kanske hinner med ett besök hos farfar med...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0