Skönt som f*n

Nyss inkommen från en stärkande löptur. Men gissa om det var jobbigt?! Det är ju rena rama hinderbanan där ute.. Isen är ju inte det minsta jämn så det gäller att hålla tungan rätt i munnen för att klara av att ta sig fram. Men det gick ju ganska bra iallafall. Det känns att jag springer för sällan, konditionen behöver förbättras avsevärt. Ska försöka ta itu med det, trots det svåra väglaget, men det står inte så, snart är det bort töat..

Tänkte laga till lite mat nu och sen hoppa i några varma kläder och bege mig ner till skomakaren och se vad han kan göra för att fixa till mina stövlar, som blev förstörda för bra länge sen(när jag var på kryssningen) och somjmag inte riktigt har haft tid att lämna in på "service". Sen hälsa på farfar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0