Snart måndag

Då är det snart slut på denna helg. Har haft en trevlig helg då jag började med en riktigt slapp fredag. Anna kom sen över på kvällen och vi satt och pimplade lite vin i bra många timmar. Efter 1 bestämde vi oss för att bege oss ner på People. Trevligt där, trots ganska lite folk. Men man får ju så kul man gör det.

Gårdagen var grymt tuff, tog sovmorgon till 11:30. Sen var det bara att stressa iväg, jobbade 14-20:15. Dagen var en utav de längsta i mitt liv. Var så otroligt trött och sliten, men det kostar ju på..:) Beslutade mig för att ha en myskväll med grönsaker och dipp.. Grymt gott. Somnade framför tv:n nästan på en gång. Var så trött. Tog en rejäl sovmorgon idag med. Gick upp vid 10:30. Gick på en lång promenad och har sen bara suttit framför datorn och i telefon. Vi har nämligen en fest att planera..:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

;)

2007-11-18 @ 22:15:19
Postat av: Annika

HAllå! Du skulle ha varit med i Leksand, vi hade super kul... Va har du för fest att planera då?? NU blev jag nyfiken... Sugen på en promenad i morgon (tisdag)??

2007-11-19 @ 07:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0