Trött som få...

Jag förstår inte hur jag kan ha varit så trött idag. Jag har ju inte gjort något särskillt alls, bara segat.
Det enda vettiga jag har gjort är sprungit och sedan varit till skomakaren med mina stövlar..

Sen var jag ju en sväng hos farfar också.
Det är så kul varje gång jag kommer dit, han blir så himla glad, min lilla farfar..:) Det blev lite fika när jag kom dit,  jag hade med mig supergoda vaniljmuffins. Smarrigt värre..

Nu har jag försökt att plugga lite, men det är så svårt så det gick inget vidare. Skönt att det bara är diskussionsuppgifter och inget skriftligt. Jag skulle inte kunna formulera mig skriftligt i detta ämne, det är ett som är säkert!

Nej, nu funderar jag starkt på om jag ska göra ett ryck här hemma. Det ser ut som ett bombnedslag här just nu efter alla små resor hit och dit.. Har bara tömt väskorna, inte tagit reda på det. Sen ska jag nog una mig en kopp the´ och några pepparkakor, så att jag blir lite snäll..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0