Upp som en sol, ner som en pannkaka

Gårdagen blev, trots min negativitet, väldigt trevlig.. Trevliga människor på förfesten, som jag aldrig träffat förr. Skoj skoj! Vid 23-tiden blev det först ett besök på Lilla, hälsade på lillebror lite och svängde mina ludna.. Vidare till Stugan med Jenny och Per. Träffade en massa goa vänner som jag inte träffat på ett tag. Ingen nämnd, ingen glömd. Men det roligaste var nog ändå att Jocke var där, vi har nog inte setts sen i somras, så det är ju ett tag. Tyvärr!

Sen tog plötsligt allt det roliga slut och jag bestämde mig för att gå hem. Jag förstår inte hur vissa människor kan vara så j*vla slut i huvudet att de håller på som det gör!? Ni gör bara bort er tjejer!
Ingen tycker om er till slut, kom ihåg det!

Farsdag idag, ska ge pappa lite paket nu och sen blir det middag på Vi på hörnet med familjen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir nyfiken å undrar vad dom här tjejerna gör?! / trogen läsare

2007-11-14 @ 20:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0