Ännu en gång..

... vill jag bara beklaga mig över att jag är så fantastiskt dålig på att skriva några rader här..

Detta beror denna gång främst på att jag befinner mig hemma i Mora och då prioriterar min familj och mina vänner före tid framför datorn. Snart är jag tillbaka i stan och då har jag förmodligen mer tid att spendera här. Brukar vara så iallafall..(:

Lördagens bröllop var iallafall grymt trevligt och bruden var vacker. Jag var med på middagen fram till typ 21:30, sen begav jag mig hem till Caroline där det vankades kalajs! Himla skoj att nästan alla mina bästisar var där. Såklart blev det ett besök på stugan, där det var otroligt folktomt, men riktigt skojigt. Jag förstår inte hur vi jämt kan ha så skoj, tjejer!?

Nej, nu vankas det promenad med Jenny. Skoj skoj..
Synd bara att jag ska vara så grymt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0