En torsdag i mitt liv.

Inte gjort så mycket idag. Mest trött.. Jag förstår inte hur jag kan vara så himla tröt hela tiden?! Jag har inte tid att vara trött. Jag vill ha en massa ork att lägga ner på träning och kost, men det gör jag ju såklart inte. Istället kan jag lätt gå till ICA för att köpa mig en stoor godispåse eller så. Helt sjukt. Jag kom på mig själv idag när jag stod framför bakverken och suktade. Det känns som att jag måste köpa något sånt för att må bra, som att jag kommer att spy om jag inte får det. För jag vet själv att jag får världens ångest när jag väl ätit det. Vad är det för fel?!
Kanske borde söka hjälp...?

Jag har iallafall fixat klart med 18-års presenten till min lillebror idag, så nu behöver jag inte bry mig om det något mer. Skönt. Jag kände lite stres förut över vad jag skulle hitta på, men nu är det klart. Kan tyvärr inte skriva vad det är, för vem vet, han kanske har börjat läsa min blogg nu när jag inte bor hemma längre..(:

Pappa åkte hem idag. Känns lite tomt. Tycker att det är lite skönt när han är här. Man hittar ju på saker hela tiden då. I tisdags åt vi middag på en jättemysig grekisk restaurang - Tzatziki, och igår orkade vi inte gå så långt, så det fick bli kinamat på Java. Efter det gick vi hem och kikade på film. Riktigt mysigt.

Nej, nu blev jag riktigt trött så det är väl lika bra att klättre upp i sängen och försöka sova då. Hade tänkt gå upp tidigt imorgon och sticka ut på en springtur. Har inte sprungit sen jag var hem sist, och det är typ två veckor sen. Illa! Dags att ta itu med det här nu. Åtminstonde morgonpromenaderna!

God natt..!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Stå emot frestelserna! Det är så kort stund det är gott i munnen o så lång tid det tar att få bort det!
Ta Du en riktigt LÅÅNG promenad när Du vaknat.

Längtar efter Dig!
Kram

2007-10-19 @ 05:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0