Färdigt

Nu har jag jobbat klart här hemma för denna gång.. Känns både skönt och lite sorgligt.
Men jag ska ju tillbaka och jobba både i slutet av oktober och över julen, så det är ju inte direkt som att det är sista gången jag är här, för alltid..(:

Imorgon ska jag vara hemma och packa och tvätta och pyssla en massa. Hade tänkt hitta en lunchkompis också, men vi får se hur det blir med den delen. Papsen är ju hemma imorgon, så han kanske vill äta med mig.. Mamma slutar ju i och för sig tidigt också, så hon kanske vill kila en sväng på stan.

Imorgonkväll blir det sen lite kalajs. Ska på kalas hos Sebs pappa. Kan nog bli himla skoj tror jag...
Sen bär det av till Uppsala på lördagmorgon, måste nämligen vara på jobbet kl 10:00. Ska jobba heldag och efter det ska jag och Ankisen ut och göra stan osäker.. Blir himla skoj kan jag tänka mig. Någon som vill följa?!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja, det får vi verkligen göra! Vore roligt att komma ner till Uppsala... var längesen nu! Kommer sakna dig imorrn! Puss!

2007-10-04 @ 18:57:11
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0