Jätteglad

Blev så himla glad när jag loggade in här på bloggen nyss. Min lilla mamma hade skrivit en kommentar. Det är nog första gången. Så grattis mamma till din debut här...(:

Hade ställt klockan på 7:30 idag för att bege mig ut på en lång promenad. Såklart orkade jag inte slå upp mina bruna ögon, utan jag snoozade i 1,5 timme. Men sen hoppade jag upp ur sängen och begav  mig ut på en promenad i 50 minuter. Det var himla skönt, trots början till skoskav och iskallt regn, men ingenting kan stoppa mig när jag väl börjat på en promenad. (:

Snart kommer Seb och hälsar på. Vi ska nog åka till Stockholm för lite shopping och för att sova på hotell. Grymt mysigt. Hoppas bara att det finns något rum kvar på något bra hotell. Vi har nämligen inte hunnit boka något än.. Men det löser sig alltid.

Hoppas ni alla får en trevlig helg.

Kommer förmodligen inte kunna skriva något förrän söndagkväll, efter jobbet, men man vet aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0