Mycket nu..

Jag borde verkligen inte sitta här. Har en massa att pyssla med. Ska packa ihop lite saker inför hemfärden imorgon efter jobbet. Det hade även suttit fint med dammsugning av lägenheten. Men det vet jag inte om jag orkar.. Men jag kan kanske hinna med det imorgon innan jobbet. Ska nämligen jobba 11-18 innan jag sätter mig i bilen med lilla farfar och åker norrut.

Det senaste dygnet har verkligen inte varit mitt. Igår gick min mobil sönder, eller den gick väl inte direkt sönder, men det går inte att ladda den. Gissa om jag hade panik på den igår?! Jag var helt j*vla tokig! Men men, var till farfar innan jobbet idag och fick som tur var låna hans mobil, en gammal hederlig Nokia 3310. Var ett tag sen man hade en sån. Skoj!! (Eller inte!)

Nej, nu lär jag sätta fart med allt. Ska hinna ringa min kusin också. Det ligger på nu.(:

Kommentarer
Postat av: Emmy

*vinkevink från en trappa ner*

2007-10-26 @ 15:45:08
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0