Ojdå...

Shit vad det märks när jag inte har skrivit något här på nåra dagar.. Men det är ju bara det att jag inte hinner med när jag är hemma i Mora. Jag har så himla mycket för mig hela tiden, känns det som iallafall. Om inte annat så umgås jag hellre med min familj än sitter framför datorn. Någon som förstår mig!?
Men nu är jag iallafall tillbaka i stan igen, så nu har jag lite mer tid..(:

Helgen har varit jättetrevlig. Min lilla söta lillebror fyllde ju 18 i lördags, så det blev en massa partaj. Men först drog jag till parken med Jenny, Sophie, Carro och Mackan. Men jag och Jenny beslöt oss för att besöka stugan istället. Vi kände väl någonstans att vi inte kunde svika..(:
Kvällen slutade inte allt för roligt uppe på McD. Men för övrigt var det riktigt trevligt.

Nu blir det till att vara här i några dagar. Åker hem igen på torsdag och stannar över helgen. Ska på 30x2-årskalas på lördag. Det ska bli riktigt skoj, trots att jag har bestämt mig för att vara chaufför. Är nog lika bra, då blir det lugnt för min del. Känner att jag kan behöva en lugn helg, trots kalas.

Hann med en springtur på 40 min när jag kom ner till Uppsala på eftermiddagen, känns skönt. Ska ut på en promenad innan jobbet imorgon också. Blir till att gå upp tidigt. Börjar jobba redan kl. 9:00. Fick nyss reda på att jag får jobba både tisdag och onsdag, så då behöver jag inte oroa mig denna vecka heller.. Skönt!

Nej, nu ska jag ta och fixa fram lite kläder tills imorgon och sen bara mysa ner mig i soffan och kika på tv.


Kommentarer
Postat av: Annika...

skönt att du är tillbaka, men tråkigt att du åker tillbaka igen!! ;( Kommer du tillbaka på söndag eller??

2007-10-30 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0