Planer för en fredagkväll

Det blev ingen scarf idag. Jag glömde helt och hållet bort det. Så får se om det finns någon kvar nästa gång jag jobbar. Ingen som vet, det återstår att se.

Idag jobbade jag 8-17 och jag förstår inte hur man kan bli så himla trött av att jobba en dag. Sista timmarna höll jag verkligen på att dö. Så jag har beslutat mig för att gå till sängs tidigt ikväll och verkligen sova ut imorgon. Känns som att det kan behövas. Kan hända att Carro kommer förbi en sväng, vi har inte bestämt riktigt utan det visar sig..

Nej, nu ska jag nog ta och byta om och bege mig ut på en liten promenad... Om jag orkar. Jag har inte bestämt mig än om min kropp orkar det. Grejen är ju den att det är grymt skönt när man väl kommer in igen. Hmm... det tåls att fundera på...


Känner mig såhär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0