Tisdagsmys

Idag är det tisdag, och hur spenderar man den på bästa sätt om inte med goda vänner och en flaska rött. Jag Carro och Linda gick på Terassen och snackade en massa skit. Mysigt värre. Före det hade jag och Carro varit på Unico och käkat lite middag. Känns som att jag har brännt en massa pengar nu, men det var jag värd..(:

Jag har bestämt mig för att åka hem till Mora imorgon efter jobbet. Det blir med sista tåget, som är hemma 23:35. Känns lite segt, men jag kan ju ta en välförtjänt sovmorgon på torsdag, då jag egentligen skulle ha varit ledig. Soft! Hoppas bara att det inte är något problem för mamsen att jag kommer hem ett dygn tidigare än bestämt. Men det borde väl gå bra, jag är ju inte i vägen direkt... Eller?!


Nej, nu ska jag slänga fram lite packning och sen krypa till sängs.. Är grymt trött.


God natt!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

INGA PROBLEM! Du är alltid välkommen hem, det vet Du. Älskar Dig!

2007-10-31 @ 06:23:50
Postat av: Annika...

Nu hann jag ju inte träffa dig nå :(

2007-10-31 @ 06:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0