Cypern

Igår kl. 19:00 landade jag och JennyArlanda igen, efter att ha spenderat 7 dagar på Cypern. Vi har haft det riktigt bra där, om inte lite för varmt. Men men, det var tur att det fanns skugga att ligga i..(: Fick ju värsta chocken när jag klev ut från Arlanda och kände kylan som kröp in överallt. Tack vare den så börjar jag nog bli sjuk nu med halsont och huvudvärk.

Cypern var riktigt bra. Vi bodde i Larnaca, nästan vid stranden. Men föredrog poolen som låg på taket. Det var mest fördelar med att ligga på taket, då det fanns skugga och servering med god mat och dryck (;


Under veckan har vi hunnit med att ligga i solen, bada i havet, ligga i skuggan, bada i poolen, druckit färgglada drinkar, lärt känna norrmän, cyprioter, filipiner och kineser.



Behöver jag säga mer...?



Jag och Jenny innan middag + Jenny på favoritrestaurangen






Alla dessa bilder är från våran favoritrestaurang - Hobos

Med ett ord kan jag sammanfatta semestern - Underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0