En fredag i Mora

Idag har jag haft en mysig dag med mamma på stan.
Först gick vi på Kaffestugan för att få en lunch. Det blev en fetaostpaj med soltorkade tomater och oliver, smarrigt värre. När vi satt där och skvallrade som mest så dyker syster yster upp med lilla söta Noel. Så då fick jag en chans att kramas lite med honom. Han är så himla söt och go.



Efter lunchen gick vi till Lindex för att kolla upp vilka tider jag ska jobba i slutet av september. Fick mig en tröja där, som jag för övrigt har klurat på ett tag. Himla skön är den.
Vidare till alla små affärer här, men hittade absolut ingenting av intresse. In på bolaget för att ladda upp inför morgondagen, och sedan vidare till ICA för lite mat. Där blev vi kvar en bra stund, för det var något strul med mammas icakort så personalen fick ringa en massa och skälla lite..(:

Väl hemma gjorde jag iordning en cheescake inför kvällen. Ska bli lite mysmiddag med familjen, minus Joel som skulle fira någon vän som fyller 18 idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0