Imorgon bär det av norrut.

Imorgonbitti hade jag tänk bege mig hemmåt. Ska bli skoj att hinna träffa mamsen och papsen en sväng innan de åker till Turkiet. Så imorgon är det shopping inplanerat med mamma. Vet bara inte för vilka pengar jag ska shoppa, men det brukar lösa sig när hon är med..(:
Har inte bestämt mig än för vilket tåg jag ska ta. Antingen det som går redan 6:56 eller det som går vid 8:26. Jobbigt att gå upp tidigt, men det tåget går hela vägen in till stan, de senare tåget måste jag kliva av på stationen och gå hem ifrån, och det känns ju grymt drygt. Så förmodligen blir det det tidigare tåget. Men jag hinner ju ändra mig än. Hade varit skönt att få åka taxi till stationen, men det räcker nog inte mina pengar till just nu.

Har jobbat idag. 9-19:15. Lång dag, men den gick fort tack vare trevliga arbetskamrater. Jag och Jenny har skrattat en hel del idag, tack och lov! Fick även lite tider för nästa vecka. Ska jobba både måndag, tisdag och onsdag. Skönt. Det är ju bara nästa vecka jag kan jobba i stort sett denna månad. Och så tre dagar hemma. Behöver alla tider jag kan få, men jag tackade faktiskt nej till att jobba imorgon. Då hade jag inte hunnit träffa mams och paps, och det vill jag ju.

Nej, om jag ska ta och plocka ihop lite i lägenheten då och packa så att jag kan krypa till sängs snart. Hade varit grymt skönt. Är så himla trött.

Ha en trevlig kväll allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0