Ledig helg

Denna helgen är jag ledig. Jobbade till 19 ikväll. Känns att jag har jobbat lite mer än 45 timmar denna vecka. Men det är skönt också. Är ju så otroligt rastlös så det är bra. Och pengar behöver jag ju också så...(:

Igår var det middag och vin hos "faster" Lena. Himla trevligt. Blev lite väl sent bara. Kändes när jag vaknade att det dracks en hel del vin igår, men trots det så gick det fint att jobba. Skoj att få åka till en annan butik också..

Imorgon kommer förmodligen Sara ner til mig. Blir himla skoj isåfall. Så kan vi bara slappa och snacka en massa skit..(: Det är ju inget vidare att sitta ensam en lördagkväll och utgång är ju bara att glömma när man i stort sätt är pank.

På torsdag ska jag åka upp till Sophie. Ska bli skoj. Har inte varit i Ö-vik på ett år. Tycker att det är himla mysigt där faktiskt. Och så får jag mysa en massa med Leo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0