Måndagsplaner

Halvmulet väder idag. Inte en aning vad jag ska hitta på.. Eller där ljög jag allt lite. Jag ska strax hoppa in i duschen och sedan ska jag ta och packa ihop mina saker inför hemresan imorgon. Jag förstår inte hur jag ska lyckas få med mig allt hem, men det får nog gå.. Jag lär ju packa bra också, så att jag får med mig allt på tåget. Jag kan inte ha allt för mycket påsar och väskor med mig, för då kan jag ju garantera att jag kommer att glömma något, och det vill jag ju verkligen inte!
När jag har packat klart allting kommer det nog att vara i hög tid att gå och möta Sophiejobbet. Då ska vi gå och äta en god lunch (eller varför inte ta en god snickerstårtbit?).
Lär ju passa på och fira lite när det är sista dagen här...

Tack och hej, leverpastej...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0