Sommar 2007

Jag vill spola tillbaka tiden och återuppleva SOMMAREN 2007!
Även fast jag har jobbat hela sommaren så har jag haft en alldeles underbar sommar med mina pinglor Jenny och Caroline. Tror att det var längesen jag hade en så härlig sommar. Alla vinkvällar på Jennys balkong, slappa söndagar hos Caroline. Alla måndagar på Tingsnäs med Jenny och grabbarna, Orsayran med pojkarna plus alla lördagar på Wasastugan.. (: även efterfesterna (;

Åhh, allt jag kan säga är väl: "If I could turn, turn back the hands of time"

Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit vilken underbar sommar vi har haft... Skulle jag vilja uppleva om och om igen :) Vi får se till att dte blir fler sådana :) Puss älskling

2007-09-16 @ 13:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0