Underbara plagg

Eftersom mitt klädkonto för denna månad sedan länge är tömt så får jag för tillfället nöja mig med att sukta efter dessa underbara skapelser på internet istället. Som ni kan se, om ni inte redan visste det, så är jag riktigt svag för svart och vitt. Enkelt och klassiskt.

TFNC Metallic Strap Jersey DressAll Saints Silk Ribbon Tunic Dress
Ted Baker Angel Sleeve Jersey DressOff Shoulder Top in the style of Victoria BeckhamChunky Wrap Cardigan in the style of Angelina Jolie, Mary-Kate Olsen, Sienna MillerSlub Jersey CardiganRock Tour T-Shirt in the style of Ashlee SimpsonRock Print T-shirt in the style of Jessica SimpsonAll Saints Backless Printed History TeeUnicorn Print HoodyOversized Shirt in the style of Lauren BlackFitted Shirt in the style of Paris Hilton

Alla desa bilder kommer från
asos.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0