Vad hände igår?

Igår kom ju Sara som sagt ner hit till mig. Jag plockade upp henne på centralen och vi åkte till min lägenhet för att äta lite mellanmål. Efter det åkte vi ut till IKEA för lite shopping. För min del blev det en matlåda och en matta. Vi hann även med en middag där ute.
Efter mat och shopping på IKEA så begav vi oss till Gränby, dör det var tänkt att vi skulle hitta en massa fint, men så blev det inte. Vidare hem där vi bara tog det lugnt och snackade en massa skit. Härligt!(:
Vid 23 tiden tog vi bussen in till stan för att ta oss en drink. Vi gick till puben där "fasters" man jobbar, Buddys. Satt där en sväng och bara myste. Sen beslutade vi oss för att besöka MAX för lite nattmat innan vi fortsatte hemmåt. Med taxi denna gång. (:

Idag vaknade vi tidigt, och det passade ju bra eftersom jag hade tvätt tid. Slängde in en maskin och så drog vi ut till IKEA för ett till besök. Vi hade kommit på en massa som vi glömt när vi var där tidigare. Så idag blev det en till matta, likadan som igår, men dnna får ligga nedanför soffan. Det har blivit jättemysigt här hemma nu.

När Sara åkt hem med tåget så begav jag mig till farfar. Vi har hunnit med en sväng på stan och sedan ätit en god middag, med både efterrätt och fika. Snacka om att jag är proppmätt..(:

Väntar nu på att se om Annika ska höra av sig för att hjälpa mig med mitt hår. Men det kanske börjar bli försent, vad vet jag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0