Vad händer härnäst?

Imorgon bär det av söderut. Jag och Sophie startar med ett stopp i Sundsvall, där vi har bestämt oss för att spendera lite pengar (lönen kommer ju imorgon..). Därefter fortsätter vi till home, sweet home...
Ska bli himla mysigt att få komma hem till mamsen och papsen igen och bara mysa lite. Jag ska i och för sig jobba onsdag, torsdag, fredag och måndag, tisdag. Känns kul att få jobba hemma igen, där saker och ting fungerar lite bättre än där jag den senaste tiden har jobbat. :) Hoppas nu bara att ingen från mitt jobb läser detta..

Nej, ska kika lite på Seifeld nu och sen krypa ner i sängen.
Blir en tidig morgon imorgon, vi ska åka härifrån redan 8:30.

God natt och sov gott världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0