Åh, vad skönt..

Jag tog mig till slut i kragen igår och tog tag i garderobsstädandet. Så nu är 2/3 garderober städade och utrensade. :) Har även hunnit med att städa badrummet + dammsuga och torka golv nu på morgonen, så himla skönt när det väl är klart.

Ska snart sätta lite fart och hoppa in i duschen. Är ju ledig idag och ska träffa Carro.M på stan för lite shopping och en lunch. Vad kvällen sen har att erbjuda har jag inte en aning om.. Men det dyker nog upp något bra. I värsta fall får jag väl bara slappa lite och vila upp mig för morgondagen, för då blir det partaj...:) Ska bli skoj med lite utgång igen.




Trist att Mora IK inte skulle klara av att kvala tillbaka till elitserien.. Men men, det kommer en ny chans nästa år.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0