En himla massa snack..

Idag är det söndag och jag har faktiskt haft lite söndagsångest. Jag vet inte varför men.. Är ju inte direkt den typen som har söndagsångest, men någon gång ska väl ändå vara den första...:)

Var ut med Anna och kompani igår, det var riktigt skoj kan jag lova. Vi skulle egentligen på V-Dala, men det var så lång kö där så vi fortsatte till Snerikes istället och det gjorde vi nog rätt i för där hade iallafall jag kalasskoj! Träffade på Sanna från Mora också, så vi flummade runt en del där.. :) Ska höra av mig till henne i veckan så kanske vi hinner med en fika någon dag...!?

När jag sedan kom hem och snackade lite i telefon så får jag höra att personer som jag inte pratat med överhuvudtaget sen i somras går runt och snackar en massa... Det måste ju vara skönt att vara så himla bra själv så att man kan lägga energi på andra istället.. Blir så irriterad, men men... Både jag och du vet att det är du som kommer förlora på detta i slutändan! :D

Kommentarer
Postat av: Annika

Isabel... Dom är bara så sjukt avis på dig! De är därför dom prata en massa skit...
Men du vet ju vilka som är din RIKTIGA vänner :)
Vi saknar dig här hemma..
Puss

2008-04-07 @ 09:24:35
URL: http://annikasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0