Fredags rapport

Lunchen med Carro blev himla trevlig. Vi åt, såklart, på Unico. Smarrigt värre med foccacia med parma.. Mmmm..:)
Hittade även ett par bikinitrosor på H&M, från Marimekko kollektionen. Jättefina faktiskt. Men överdelen var inte mycket att hänga i julgranen, så jag måste hitta en annan. Ska kika efter en vanlig svart halterneck, eller bandeau på Stadium eller så.. Det kannske t o m kan hända att vi har en svart på Lindex!?

Hann även med en fika på Waynes. Men det blev bara en smoothie för min del. Kan ju inte moffa i mig en massa bakverk när jag varit och köpt mig en bikini..:P
Sen gick jag även förbi LenaTicket och snackade lite skit med henne. Hade hoppats på att lyckas bjuda in mig själv på middag ikväll, men det passade inte så bra.. Typiskt!

Nu sitter jag bara på balkongen och lyssnar på musik och njuter. Så underbart att bara vara ledig och kunna göra ingenting..:D Men solen försvann precis, så nu blev det kallt.. Usch! Vill ha lite sommar nu, eller åtminstonde lite varmare vår!


Har inga planer för kvällen. Någon som har trist och vill hitta på något kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0