Garderobsrens!

Kanske dags att krypa till sängs snart...?
Jag förstår absoolut inte hur jag kan känna mig så himla trött hela tiden. Skumt!

Egentligen borde jag städa ur en till garderob. Igår orkade jag bara med den ena, där jag typ bara har träningskläder, men jag kunde ändå slänga nästan tre fulla kassar med kläder. Så himla skönt! Därför borde jag ta en till garderob nu, det är ju så himla skönt, bara det är klart. Jag skulle ju kunna göra det nu medans jag ändå kikar på Efterlyst, så känns det lite roligare kanske...?

Idag fyller ju min goa vän Annika år också. Trist att jag inte är hemma och kan gratta henne, men jag har iallafall ringt och pratat lite med henne... Himla skoj att höra hennes röst :)

Kommentarer
Postat av: Annika

va gullig du är!!
så himla kul o höra din röst igen.
nu saknar jag dig ännu mera!
Puss puss

2008-04-10 @ 22:12:31
URL: http://annikasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0