Helgen är räddad!

I helgen var det ju tänkt att vi skulle åka på Takida i Sälen, men nu visar det sig att det var på fredagen och det gick ju inte alls... Så nu är det bestämt att jag ska ha en litet partaj hemma hos Jenny istället. Kan bli himla skoj..:) Så om jag har missat att bjuda in dig så är du väldigt välkommen... Kan ju vara som så att jag inte har ditt nr kvar på min telefon längre, eftersom jag tappade en hel del nummer när jag blev av med mobilen i Malaysia. Men hör av dig till mig bara så blir det toppen;)
Vet att många förmodligen ska till Sälen ändå, det är ju sista helgen. Men hur ofta är jag hemma lixom?:D

Kommentarer
Postat av: Annika

ojoj va roligt vi ska hade ihelgen :) längtar redan.. Puss

2008-04-21 @ 21:04:13
URL: http://annikasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0