Hemfärd

Bara för att jag låg vaken till efter 01 i natt och kan sova ut lite idag så vaknarjag såklart tidigt, utan klocka! Hur typiskt är inte det?! Och jag som då tänkte att jag kunde gå upp och packa det sista, men vad ska jag ha med mig hem? Jag har nog packat ner det mesta.
Blir ingen morgonpromenad idag. Dålig karaktär, jag vet.. Men jag packade ner springskorna igår och de tkänns så onödigt att riva upp hela väskan, bara för det. Haha... vilken dålig ursäkt!

Idag blir det jobb mellan 12-19:15. Tåget hem går kl 20:25, så jag hoppas att kanske Jennie är sugen på en fika efter jobbet... Men vi får se. Annars får jag väl gå till centralstationen och vänta lite över en timme... Känns lite jobbigt att tåget går så sent. Är ju inte hemma förrän vid 23:30. Känns lite väl sent kanske?!

Det ska bli himla skönt att åka hem en sväng. Kommer inte bli så mycket till hemfärd den här våren och sommaren verkar det som, men ändå. Trivs så bra här nere så det gör egentligen inte så mycket..:) Är riktigt nöjd över att jag beslutade mig för att flytta tillbaka hit igen...:)

Nej, kanske ska driva grannarna till vansinne genom att dammsuga nu, klockan 8 på morgonen... Haha!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0