Skumma mannen!

Vi har en snubbe som glider runt i butiken varje dag. Han traskar runt på alla avdelningarna och känner på plaggen (läs; damunderkläder). Han tycker även om att studera personalen (läs; råstirrar på personalen). Han är helt enkelt riktigt obehaglig. Det är inte bara hos oss han går runt utan att handla, han är tydligen inne i de flesta butikerna på gågatan, oavsett sortiment. Som tur är har vakterna sagt att vi kan ringa så fort han kommer in om vi känner oss otrygga, men sen är det ju det att vakterna ska hinna till oss i tid också.
Något som absolut inte känns skoj är att förr gick han en snabb runda i butiken och lämnade sen butiken, men nu så dröjer han kvar ett tag och stirrar mer än förr. Jag är skitskraj för honom. Och inte blev det bättre av att vakterna talade om att han verkade gilla blonda tjejer. Det känns ju tryggt! Nej, denna snubbe skulle väl kunna få försvinna från denna stad på obestämd tid.

Det finns himla mycket skumma människor kan vi konstatera!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Uscha, det låter som stalkern som förföljde mig med blommor och annat. Kom in på Eliassons tusen ggr. Slutade med att jag fick låsa in mig och ringa polisen. Han hamnade på Säter. Tur ni har vakter iaf och att ni är en stor butik med förhoppningvis lite folk i hela tiden. Puss vännen!

2008-04-08 @ 20:44:44
URL: http://emmy.webblogg.se
Postat av: Jennie

han va på hm idag när jag va där.....creepy....

2008-04-08 @ 20:51:36
Postat av: Annika

ojoj va läskigt... fy de kan inte vara alls kul!! tycker synd om dig vännen...

2008-04-08 @ 21:21:49
URL: http://annikasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0