Solig måndag

I natt har jag drömt konstiga saker, som jag knappt kommer ihåg nu. Men som vanligt har jag vaknat typ 100 ggr och legat och funderat på varför jag drömmer som jag gör. Så himla drygt att inte kunna sova ordentligt en enda natt... Men men, snart lär det vända. Det kan inte vara så här hur länge som helst, eller kan det?

Har iallafall varit ute på en promenad i det fina vädret nu på morgonen. Så himla skönt kan jag lova. Idag behövdes inte ens väst. Det var nästan för varm med tröja. Våren börjar komma, underbart!

Jag har inte alls mycket planer för dagen, ska försöka pallra mig ner på stan och kika på ett par vårskor. Något jag är i väldigt stort behov av!

Hoppas ni alla får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej vännen! Var sugen på nåt nytt och Jenny var sugen på att gör en. Och tur var ju det, så fin den vart. =) Bra funktioner finns det också! Hur är det med dig?? Var det nu i helgen du var hemma? Stor kram!

2008-04-21 @ 18:58:24
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0