Sovdags?!

Känner mig toktrött, men har en del saker att pyssla med.. Men ska jag verkligen orka med det ikväll? Eller ska jag skjuta på det tills imorgon? Men tänk om jag ska åka till Stockholm direkt efter jobbet då?! Hur ska jag göra? Hmm....

Äsch, kanske lika bra att ta tag i dem nu ändå, trots att jag verkligen inte orkar. Det konstiga är att jag orkar sitta här och ordbajsa en massa... Skumt! Men men, då kan jag ju halvligga i soffan med laptopen på magen och lyssna på en massa sköna låtar..

Saker och ting känns lite konstigt just nu,  jag undrar varför...?





Vissa låtar väcker minnen...

Kommentarer
Postat av: jossan

Godnatt :)

2008-04-07 @ 22:51:46
URL: http://monamourr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0