Sweet memory

Så är jag tillbaka i stan igen. Hur skönt som helstmed lite storstadsluft och eget boende...
Men det är allt lite tyst..:)

Jobbat igår och idag, skoj att vara tillbaka på butiken hos alla brudarna. Känns i hela kroppen att jag står och går på stengolv hela dagarna. Och inte blir det väl bättre av att jag kanske inte direkt har de bästa skorna..
"Men vill man vara fin..."

Imorgon kommer mamsen en sväng också. Hon ska slagga här, dyker upp när jag slutat jobbet och så ska vi ut och äta thailändskt, smarrigt värre. Jag hoppas på Amazing Thai:)


Hörde denna idag och längtar genast tillbaka till sommaren 2007!



Vi var oslagbara! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad jag längtar tillbaka till sommaren :) Vill sploa tillbkaa tiden nu... Synd att du inte är hemma ikväll. KOmmer inte alls vara samma sak utan dig min favorit :) Puss och kram

2008-04-05 @ 15:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0