Trött på en måndag

Idag är jag trött. Har inte sovit så himla bra faktiskt. Har nog att göra med att jag kikade på Flightplan innan jag somnade, himla otäck film! Har sovit grymt oroligt. Jag hade ställt klockan på 8:00 för att pallre mig upp och ut på en promenad, men det var ju bara att glömma. Jag ställde fram klockan istället. Vid 9-tiden ringde min chef och väckte mig och undrade om jag kunde jobba, och det kunde jag ju såklart:D!

Jobbade 10:20-16:00. 16:30 skulle jag på middag hos farfar, som var inbokad sen länge.. Skönt att bli bjuden på middag också. Smarrig gryta med fläskfilé. Lånade bilen och for bort till IKEA en sväng och shoppade lite. Skulle egentligen bara ha blomlådor och ett insynsskydd till balkongen, men det blev saker för lite med än 800:-, jag förstår inte hur jag lyckas hela tiden. Men men, jag hittade lite blommor och en ny matta. Så nu är det bara att byta gardiner och lägga på nya mattan.
Ska nog vänta till någon dag då jag är ledig, så jag kan göra det seriöst, med putsning av fönster och så..:D

Funderar nu på om jag ska bege mig ut på en promenad och sedan lägga mig i solariet, det had evarit himla skönt och välbehövligt! Men jag vet inte om jag orkar pallra mig ner i källaren..? Men i och för sig så måste jag ändå ner och kika på tvätt tid. Usch, orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0