Underbar dag!

Så himla skönt att vara hemma en sväng.

Började dagen med en liten sovmorgon till 8:30. Därefter begav jag mig ut på en promenad med Emmy. Så himla skoj att träffa henne igen, tyvärr blir det inte alltför ofta..:(
Därefter träffade jag på Annika på stan och snackade en massa strunt med henne och följde med henne in till mamma och sa hej. Sen var det bara att stressa hem och fixa till sig lite. Hade lunchdejt inbokad med Jenny och Noel kl 12:00! Riktigt mysig lunch blev det med dem. Och såklart en massa skvaller:)

Hade sen bokat in en fika med kusinvitamin på eftermiddagen, men som vanligt går det ju inte att få tag på henne... Tråkigt!!! Så nu sitter jag bara här hemma och har absolut ingenting att göra. Vill ut och provköra papsens nya bil, men det fick jag inte heller. Fick lov att vänta tills han kom hem så han kunde följa med.. Jippi...

Ikväll blir det mysmiddag med familjen och sen kanske någon bra film...:)


P.S, Någon som har en gammal samsungladdare som du vill bli av med? Är verkligen i stort behov av en nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0