Dagarna bara försvinner...

Då var den här dagen snart över också. Skönt. Jag känner inte direkt att jag har gjort så nytta idag, så det är nog bäst att det blir en ny dag snarast, så jag kan vara lite nyttigare:D

Imorgon blir det jobb på nytt ställe, ska bli så spännande. Men det är nog väldigt mycket nytt att lära. Kan bli en väldigt intressant dag med andra ord. Kommer nog förmodligen somna ovaggad imorgonkväll. Mamma undrade också om jag kunde komma och jobba hos henne mellan 15:30 och 18:15 och det ska väl gå bra om nya chefen inte vill att jag ska stanna längre.

Nej, nu ska jag plocka ihop lite här och tömma diskmaskinen. Sen ska jag nog lägga mig på soffan framför "Se upp för dårarna", ska bli skoj. Var ett tag sen jag såg den.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0