En skön söndag utan krav

Idag är det söndag och en sån där typisk slappardag. Ibland är det så otroligt skönt med såna dagar. I like!
Har ingenting planerat, men ska väl ner till mamma och pappa lite senare idag och lämna tillbaka bilen. Sen så hoppas jag på lite middag där också. Inte så skoj att äta själv.

Gårdagen var himla trevlig hos Jenny, det bäsa av allt var att min favoritpojke var där, Hugo! Vi busade en massa och hade superskoj. Han är bara för go´! Blev en tidig hemgång för min del eftersom jag ville hem och hinna träffa Seb en sväng också. Natten blev sedan hemsk. Har haft såna hemska kramper i magen, för andra natten i rad. Låg vaken i tre timmar och bara vred mig, till slut gick jag upp och satte mig framför tv:n och då blev det lite bättre... Men jag insåg då att det går himla mycket skit på tv på nätterna, särskillt sådär vid 4 tiden...

Ska lada över lite mer musik på telefonen nu så jag kan bege mig ut på en promenad som jag hade planerat idag.

Ha en bra dag i det fina, men kalla vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0