Fruktar för natten!

Tjejerna har precis åkt hem och jag ska strax krypa till sängs har jag tänkt. Men vill inte sova själv!! Är väl lika bra att bara gilla läget och försöka bli trött så natten går snabbt.

Kvällen har varit jättetrevlig med flickorna. En hel del skratt har det såklart varit, så skönt att få garva ordentligt ibland. Hade sån tur också så de hade med sig mat, fast det var jag som skulle laga idag. I´m so lucky! Det blev tacosallad, smarrigt värre.. Men har lite små-ångest nu, åt alldeles för mycket så jag har lite ont i magen nu... Men det var det kanske välrt:D Kom precis på att jag glömde att bjuda på mina goda muffins ju, men har jag tur så kommer de hit imorgonkväll och hjälper mig att skruva ihop mina byrålådor så då kan jag bjuda på en eller två.

Nej, nu blev jag jättetrrött och batterierna på datorn är strax slut så det är väl lika bra att säga tack och god natt!

Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja just ja... Ja jag får hoppas att det kankse dyker upp en muffins eller två imorgon då :D Ses imorn babe! Puss

2008-08-21 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0