Känner mig duktig

Körde ner bilen till mamma och pappa för ett tag sen och gick sen hem. Det gick mycket lättare än jag trodde att det skulle vara. Det tog 52 minuter, men då stannade jag och pratade med min nya i chef i typ fem minuter också så det är ju perfekt! :) Jag har ju tänkt att jag ska försöka gå till och från jobbet ibland, så det är ju skönt att det inte tar längre tid än så.

Egentligen borde jag ta och hoppa in i duschen, men det är en gammal härlig film på tv:nsom jag inte vill missa. Men jag måste snart sätta fart för jag ska vara hos mamma och pappa och äta middag om 1,5 timme. Jag måste cykla dit så jag måste vara klar om en timme så jag slipper stressa..

Har inga direkta planer för kvälen, hade varit skoj med en filmkväll eller så, men vi får se hur det blir med den saken. Är lite orolig över att behöva sova själv i natt, men det ska nog gå bra, hoppas jag. Det är väl lika bra att jag vänjer mig, Seb är ju i stort sett borta hela den här veckan så....


Duschen kallar på mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0