Ledig idag

Idag är jag ledig och har hunnit med en hel massa saker, har dock inte riktigt hunnit med mat. Det har blivit en hel del slarv med det idag. Jag tycker att det är så jobbigt att äta om jag bara är hemma och alldeles själv. Det finns så mycket andra saker som ska hinnas med istället. Men det får jag ju sona för nu. Mår himla illa, det enda jag har ätit idag är en manna frutti, en muffins, några vindruvor och några bragokex. Det jobbiga är ju att jag inte alls är motiverad till att äta riktig mat nu, för jag är ju mätt på en massa socker.... Usch, måste nog försöka tvinga i mig en macka iallafall!

Vaknade tidigt idag och for bort till ICA MAXI och handlade muffinssmet, åkte hem och bakade, slängde igång några tvättmaskiner och sen har jag torkat rent våra persienner. De var så otroligt flottiga och dammiga att jag höll på att spy, när jag började. Men nu är de fina och fräscha! Känner mig nöjd. Jenny och Noel har varit här också, sådet blev lite bus med Noel, som börjar bli stor nu, han ska ju strax bli storebror.. Bara en månad kvar! Fick en jättefin blomma av dem i inflyttningspresent också, så nu står den i ena vardagsrumsfönstret och glänser...:)

Ikväll kommer Jenny och Caroline hit. Vi ska äta lite och kanske kika på en film och såklart snacka en massa strunt. Så himla skönt att vara hemma igen, har saknat brudarna kan jag lova! Love them so much!

Nej, borde ta och måla naglarna nu, så de är snygga till helgen:D

Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0