Lördag igen...

God morgon!
Nu har vi fått vårt internet så nu är jag tillbaka på banan igen:) Känns skönt att vara på plats här uppe nu, trivs jättebra i lägenheten också.

Idag blir det lite jobb hos mamma, ska bli skoj. Det är en så himla positiv stämning där jämt. Sen känns det ju skoj också att man nästan känner alla kunderna, Perfekt att jobba i butik på en sån här liten ort.

Till kvällen blir det sen lite kalas för Jenny som fyllde år igår. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för present till henne eftersom ekonomin inte direkt kan påstås vara på topp... Men det löser sig nog, det gör det ju nästan alltid.

Nej, nu lär jag äta lite frukost så jag hinner med allt jag ska göra innan jag måste åka och jobba.

Hoppas att ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0