Mycket har hänt

Jag vet, jag vet, jag vet...
Jag har sagt det förut och jag söger det igen. Jag ska försöka ta tag i det här igen nu.

Mycket har hänt sen sist.. Otroligt mycket. Men det är en del saker jag absolut inte kan skriva om här, tro mig. :)
Jag och Seb har iallafall flyttat in i våran lägenhet. Det har blivit riktigt bra där, det enda som saknas är två byråer, men det får vi ta och fixa så fort vi får tid. Kom gärna och hälsa på så får ni se hur fint vi har fått det.
Just nu är jag i och för sig nere i Uppsala och jobbar mina sista dagar. Har bara 1,5 timme kvar idag och sen är det bara två dagar till här. Känns lite overkligt, men också väldigt spännande att prova på något nytt.

Nej, nu ska jag hoppa ut i butiken igen. Rasten är slut så det är väl bäst att göra sig förtjänt av lönen:D

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Tjohej, har en ny design. Tänkte höra vad du tycker om den och kanske ge lite tips att bättra på den? =)

Ha en bra dag!

2008-08-11 @ 17:43:29
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0