Redo för nytt jobb!

God morgon!

Nu sitter jag här helt klar, väntar bara på att klockan ska ticka lite mer så att jag kan hoppa upp på cykeln och rulla in mot Mora. Ska bli skoj idag att få prova på något nytt. Jag hoppas bara inte att det är alldeles för mycket som ska läras in, så att jag inte är helt lost.

Ikväll kommer iallafall min prins hem igen, en sväng. Han åker ju iväg frånmig på onsdag igen. Trist! Men men, det är ju något han måste göra så...

Det gick faktiskt över förväntan att sova själv i natt, men jag måste erkänna att jag faktiskt hade lampan tänd i sovrumsfönstret hela natten. Men det gör ju inget, huvudsaken att jag är utsövd nu iallafall!

Nej, nu ska jag sätta på mig ett par strumpor och göra mig redo för att åka... Ojdå, kikade ut över siljan nu och ser att det är världens oväder där, hoppas att jag tar min in till stan innan det kommer in! Vill inte cykla i regnet!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till idag vännen!

2008-08-18 @ 08:54:49
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Jennie

Hej! Kan man få se lite bilder på lyan?? kramar

2008-08-18 @ 14:46:44
Postat av: Emelie

Hur går det på nya jobbet?? Berätta!

2008-08-21 @ 09:57:00
URL: http://semlesara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0